Monday, September 30, 2013

Al Fatihah

Monday kembali!!!!~

Tengah hari semalam dapat wasap dari budak ofis bagitahu salah seorang staf dekat ofis aku meninggal lemas..Tapi cuma dapat berita camtu jelah tak dapat kesahihan sangat lagi..

Semalam pulak memang agak busy dengan sedara datang dari Melaka jadinya aku cuma sempat baca sekali lalu jelah..Dah petang cikit baru dapat call dengan kawan aku yang suami dia satu unit dengan arwah dan suami dia dah sahkan memang betul berita yang aku dapat dari wasap..

Terkejut!!! Yer terkejut sangat-sangat sebab aku baru jumpa dia minggu lepas dia ada datang unit aku hantar surat..Dan sempatla tanya dia camne sekarang pas kawen,sebab dia baru jer kawen lom sampai sebulan.. Dah takdir dia, semoga dia tenang disana..



Cerita selanjutnya dekat sini dan sini..

#masih terkejut lagi sebab terbayang-bayang muka arwah..Dapat tahu pagi nie dekat unit arwah ada bacaan Yasin..Al fatihah untuk arwah..Semoga rohnya dicucuri rahmat.



10 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

al fatihah

Ros Anis Rusli said...

alfatihah...moga roh kidil dicucuri rahmat. dan ditempatkan bersama org2 beriman. aku juga doakan moga kila diberikan ketabahan.

SweetLikeWhat said...

al-fatihah

Cik Puan Rara said...

Al-Fatihah.

Mimy Hamid said...

Al Fatihah buat arwah...semoga isteri nya tabah...kisah kematian yang sedih menyayat hati...

amal said...

Al Fatihah buat arwah. Semoga isteri arwah tabah...

~ NANA ~ said...

alfatihah :( takziah buat keluarga arwah

Aty_Fared said...

Alfatihah tu arwah...kesian sgt kat isteri die.. :(

Ilya Melissa said...

al-fatihah..takziah buat keluarga arwah.

Umi Qi said...

Al-fatihah...ya Allah..moga isteri dia tabah dan hadapi ujian Allah dengan sabar...

Blog Widget by LinkWithin