Tuesday, July 9, 2013

Alhamdulillah Bertemu Kembali Ramadhan

Salam Selasa..
Alhamdulillah syukur sangat masih berpeluang untuk menaip entry dalam blog suam-suam kuku nie..Ikutkan hati nie masih lagi dalam keadaan truma,terkejut tapi xpelah slow-slow kita kasi coolkan hati~

Untuk peringatan buat aku akan datang aku nak share pasal aku terlibat dalam kemalangan pagi Jumaat lepas..Masih terbayang dan terngiang-ngiang lagi bunyi pelanggaran itu..
Mujurla takda melibatkan kematian..

Tapi sebelum tue aku nak mengambil kesempatan dan peluang yang ada nie untuk mengucapkan Selamat Berpuasa dan Menyambut Ramadhan Al-Mubarak 2013..

Aku minta maaf andai aku ada terkasar bahasa ada yang tersinggung dengan kelakuan or kata-kata aku..Aku manusia biasa yang tak pernah lepas dari kesilapan~


Teruja sangat aku nak sambut puasa tahun nie.. manala tahu kan nie puasa terakhir yang dapat aku nikmati!*

Tahun nie merupakan tahun kedua aku menyambut puasa dengan anakanda terchenta, Adelia Zahra..Tahun nie juga kali kedua aku berpuasa dalam keadaan aku masih mengepam dipejabat 2x sehari dan masih breastfeed anak tanpa campuran formula milk lagi..Harap-harap dapatla aku teruskan keperluan wajib anak aku nie sama macam tahun lepas..Insyallah~

Tahun lepas aku dapat puasa penuh..Agak-agak tahun nie dapat tak puasa penuh macam tahun lepas??
Kalau puasa penuh tahun nie aku dabel triple syukur sangat sebab mana tahu rezeki yaya nak dapat adik tahun depan..

Kita hanya merancang saja yang tentukan bukan kerja kita tapi kita perlu berusaha la kan..Insyallah mana tahu rezeki ramadhan kali nie.. [0-0]




Kalau ada sape-sape yang tak ingat niat puasa dan doa buka puasa aku sharekan dekat sini sekali..

Semoga Ramadhan kali nie dapatla kita manfaatkan dengan sebaik-baiknya..

Aku berharap dan berdoa Ramadhan tahun nie akan lebeh bermakna buat aku dan family..Akan membuat aku lebeh sabar tenang kuat menghadapi ujian dariNya..


Selamat Berpuasa untuk semua..


7 comments:

With Julia said...

Ya Allah....nasib baik xd apa2 terjadi kt mama yaya sbb kemalangan..serius dengar pun takut tau....selamat berpuasa ye mama yaya dan seluruh ahli keluarga :)

Aty_Fared said...

alhamdulillah takde kemalangan jiwa...nanti share yer..

selamat berpuasa zura..aty pon nak mintak maaf salah silap kot sepanjang bace blog aty terisnggung ke hape kan.. :)

PinKy MoMMa said...

uikss mujur tak apa2..salam ramadhan zura, moga urusan akan lebih dipermudahkan hendaknya..

Mimy Hamid said...

selamat berpuasa adik ku...nanti kita buka puasa sesama eh...semoga ramadhan kali ni membawa kebaikan pada kita semua....

p.s : nnt citer pasal accident tu

~ NANA ~ said...

aduhhh nasib baik takde pape...risau je denga...

selamat menyambut ramadhan! semoga tahun ni lebih bermakna :)

ctmah said...

selamat berpuasa mama yaya!
semoga ibadah kita diberkati yang Esa.
kita puasa ganti 5 hari,susu terus drop..dah nasib badan..Alisha pun dah start minum FM =(

Saadah said...

Alhamdulillah, mujur takde apa2.. selamat berpuasa zura n keluarga.. take care yea.. :)

Blog Widget by LinkWithin