Wednesday, June 5, 2013

Sape Pengumpul FM

Salam Rabu sume~

Nie bukan FM formula milk tau tapi fridge magnet..

Sape yang minat kumpul fm nie aku dengan baik hati nak bagi fm yaya masa besday dia yang lepas..
Ada lebeh lagi 6 keping tak tahu nak boh mana lagi sume peti ais yang ada kat uma nie aku da lekat,sedara mara pun da bagi..

Jadinya sebab ada lebeh nie aku nakla bagi pada sape-sape yang gemar dan sudi terima fm yang tak seberapa nie..


Kalau ada sape yang nak email aku eh nama, alamat dengan no.tel.. syahirazunida42@gmail.com


p/s calling Ros Anis..sila tinggalakn alamat eh besan nak pos ini fm untuk tatapan menantu..


Nak update sape yang nak fm nie..

1) Julia - Mommy Qaiser
2) Kak Zura Rahim - Mama Irfan
3) Ros Anis - Mummy Airell
4) Hazmila - Pn. Mila
5) Kak Gee - Mama Nurin*
6) Leenda - Mummy Asyraf*

* belum bagi nama,alamat,no.tel..Kalau nak nanti email yer kalau xemail kiranya xnak nanti nak bagi kat orang lain..Tq


bbyyyeeee

11 comments:

CikNaa said...

tiap kali buka peti la nengok FM yaya.. sbb tu je yg ada.. heee :)

With Julia said...

Nakkkkk jugakkkkkkkkk uwaaaaaaa mama yaya nak yaya ye FM...nk tampal kt ofis hehhe nanti umi QI kasi alamat kt email eh hehehhe (xmalu muka umi QI tau hahahha)

Gieyana said...

Bestnyer..nakkkk..:)

Zura@Iwan said...

nak bleh dak?

zura ada watsap dk? meh kak send addres kt sn..hehe

as ♥ Leenda said...

ade lebih tak? wakakakka..klu ade, meh la sini..boleh tampal sebelah FM fayel ni..boleh buat kawan..hehehe

Ros Anis Rusli said...

hikhik..mak besan ingt kt i...leb u mak besan!

puan.mila said...

Ada lg x? Kita nak boleh?? Hehe..mmg tgh buat koleksi fm skrg ni,hehe

AzieFirdaus Kamarudin said...

kata bff..tapi x mo kasi kat aku..sedeyyyyyyy

~ NANA ~ said...

Nak nak nakkkkk..hihi

amal said...

wahh nak jugak aci tak haha.. ke dah abes? ;D

SweetLikeWhat said...

alaaaaaa terlambat...akak dah abis ekkk..

Blog Widget by LinkWithin