Tuesday, June 25, 2013

Neno..Neno..Neno..Update Pasal Gathering Jugak

haloooooooooo~
mak aih da lama rupanya tak berupdate dalam nie,baru aku perasan penuh dalam draft saje..Ntahla idea tak bape nak menonjol sekarang jadi kita peram saje entry dalam draft sehingga ranum..

Fuhhh fuhh tarik napas dalam-dalam hembus....gigil nie nak update pasal gathering ari ahad lepas,yang super duper havoc mavoc..
Walaupun gambar nie sume adalah diciplak dari sesetengah blog sebab aku berdua jer dengan yaya tak menang kaki tangan nak mengejor anak dara yang da ada kaki sekarang..
Kurang bergosip aku kali nie sebab sibuk ngejor anak..huhu
Nie kali ke2 Gathering Gojes Supermom and Baby berlangsung dekat Kidzoona,AEON Setiawangsa..

Sebelum nie plan nak buat dekat Taman Layang-Layang Kepong secara potluck tapi terpaksa cancel atas sebab jerebu yang semakin dasyat..Jadinya last minit tukar plan ari Sabtu dorang masing-masing bagi tempat dan akhirnya Kidzoona AEON Setiawangsa menjadi pujaan~



Tengokla betapa havocnya kami semua..Ramai yang hamat kali nie,nie pun rasanya ada yang tak masuk kot..Maafla gambar nie aku cilok kat sape ntah tak ingat,harap halalkan yer~

Tak sangka kali nie ramai yang dapat join..Jadi penuhla Kidzoona tue dengan kitaorang saje..Aku sampai agak lambat pkul 11pagi sebabnya yaya aritu plak bantai bangun lambat..Nak siapkan dia sume bagai keluar umah dah pkul 1030..

Yang papa yaya plak bole salah dengar ingat gathering dekat Titiwangsa dah satu hal kena pusing jaoh kalau tak lagi awal aku sampai..hurm naisbla mungkin sebab jerebu tebal dia pening lalat!~

Ramai hoi aku sampai sana..Naik keliru aku nak cam mana orang awam dengan group Gojes..Ada yang memang aku dah kenal/pernah jumpa, ada yang aku kenal blog tapi orang tue tak kenal aku sebab yelah blog aku nie suam-suam kuku sajo..Non glamer gitew~

Nasibla dorang perasan anak aku..Kerlass tau blog mak tapi anak yang terkenal,nasibla..Tak boleh blah wawa yusof orang pertama tegur anak aku..Amboi caras mak nampak!!!


Anez,akk cilok dari blog anez tau..halal yer
 Tengokla puteri pucok kelompang daku ini..Riben kembang setaman tak bole tinggal hokey,sebabnya nanti orang ingat anak akak boboyboy..Muka dah macam nak lawan abang kawasan,abang fayel..huhu

Lepas nie kalau ada gathering aku nak paksa laki aku ikut jugak..Tak boleh hoi nak handle anak yang dah pandai jalan..Basah ketiak,celah peha nak mengejor sikenit nie tau..

Tahu jelah kan lelemak yang ada setia bersama dengan aku nie..Nak bangun duduk laju-laju memang tak dapatla kan semput ok sampai ke hari nie peha betis aku sakit-sakit..


aty,zura cilok dari aty eh..halal tau
 Nie adalah cikit aksi-aksi anak aku yang ada orang sudi nak tangkap..Sape laki kalau bukan aty sefamily~Kemain hokey anak aku nie,mentang-mentangla dah bole jalan sik berlagak jer dengan kawan-kawan yang tak boleh jalan..

Dahla tue suka sangat cari pasal..Mainan yang orang main tuelah dia suka nak main,siap berbalas-balas gado ok..Bila dah dapat bukan dia heran pun,kira dia puasla menang dekat citu [ikut perangai sape ntah..aku bukan tau..]

cilok gambar dari besan,halal eh
 Haila menantu aku nie..lambat sampai,orang dah nak keluar sambut besday qaleef baru datang..Besan ai cakap menantu aku buat perangai,eh tak suka ke nak jumpa mak mertua dengan gepren airell oiii!!!!

Nie dekat luar masa sambut besday qaleef..orang tengah sibuk makan-makan depa bole plak berdatin..Sib baik besan aku ada tengok-tengokan kalau tak JAIS serbu..huhu


cilok lagi dari aty
 nie lah gambar yang ada aku menyemakkan diri..Dalam ramai-ramai nie peha akula yang paling besar tembok china tau..Menci,pasni nak kurusla!!!!!!!!
See besan ai kemain nak amik hati menantu dia tak lepas posin sebelah anak aku tapi cam biasalah anak aku nie muka kering,wat derk jer cam "Ada aku Kesah"..

cilok dari aty
 Terasa tercabar tengok gambar nie tau..cam giant plak aku nie bila bergambar dengan aty..huwarghhhh bila la aku nak kurus nie,sedih tau~Hari tue celebrate sekali besday qaleef anak aty nie,qaleef beza lahir 3ari jer ngan yaya tapi atas sebab-sebab tak dapat dielak qaleef postpone celebrate besday dia..

Dah alang-alang bergathering nie,mohla kita celebrate besday qaleef~meriah ok,kek pun sedap tapi aku dapat makan cikit jelah dah tak cukop tangan nak dukong anak,nak pegang hadiah,handbag lagi jadi dapat rasa secoet jelah..
Padahal aku nie hantu kek,ikut hati nak tapau tapi sebab fikir tak cukop kaki tangan nak pegang aku pendam hasrat tue..
agak-agak nanti pasni gathering ada kek lagi x?huhu

cilok dari anez

Nie gambar-gambar semasa kejadian..sebenarnya dah tahu nak tulis apa lagi,tue ayat akhir cam hape jer~

Papepun memang bestla gathering kali nie..tapi memang ada yang tak sempat nak berbual berkenal mesra setakat sempat laga pipi jer..
Lepas nie akan aku pastikan papa yaya ikut pastu aku nak dia jaga anak sekali pakej amik gambar..
Aku cuma tahu bergosip bergambar bergosip bergambar sesaja..hahahaha mampus kena maki dengan laki nanti!!!


p/s harap-harap adalah yang sudi komen entry aku nie..maklomla gambar sume dicilok bukan tulen dari aku pown..cedey!!!!*

*Nanti next update pasal hadiah plak yang dapat masa gathering..

30 comments:

Mimy Hamid said...

ok akak komen....gathering paling ramai..yaya tak nak kawan mama mimy kan duk pandang je...hai la anak..mementang bukan besan

PinKy MoMMa said...

memang kenal sangat lah pasni kalau jumpa kan zuraaa hahahaha..anakmu yg memekar biru ari tu plus maknyer yang peramah sangat niiiiii..sukaaa tau!

jgn lupakan ahkak pink yer :)

ctmah said...

ok kita komen jugak..hikhik!
sebelum komen tu kite follow dulu eh =)
tetiba teringat part yaya kehausan nak nenen.serta merta u zaaas n susukan yaya..hihi!!

With Julia said...

Yaya....
Umi Qi berkenan sgt gan pipi kamuuu....makin gebusssss....pastu sgt comel ok pakai reben biru ataish pale....uhhhh umi Qi plak ngada2 nk bb girl hahahha

Siti Nursyamimi said...

salam kenal mama yaya..
sy pun mama yaya jugak..hehee
nywy, very the jelussss k tgk korang gather..nak join aritu tp xdpt atas sebab2 yg xdpt dielakkn..huwaaa..

~Lieza~ said...

puteri pucok kelumpang??? Apakah??? hahaha...comel la Yaya nie...as usual headband mst xtinggal kn...

achiek anis said...

salam perkenlan mama yaya...entry bikin ku sentap tak dpt join nih....heeeee

mamiairis.blogspot.com

CikNaa said...

basah ketiak, celah peha.. ni ciknaa tambah lagi 1.. celah bedah pun basah oiii..
lantak ler basah pun janji kite epi! balik umah terus terbongkang tau..

SweetLikeWhat said...

seronok sangat jumpe akak..tapi tak dapat sembang lama kan..masa tu macam kejap jer berlalu..

Cik Emie said...

Bestnyeee..kami y xpegi ni mampu tengok jela huhu

!k@ said...

Salam kenal..seronok jumpa zura n yaya...hehe

erin said...

yayaaaaaa...hehe..yaya comel jalan terkedek2..abg aish kamu jgak yg belum jalan..haha

Zura@Iwan said...

wahhh..bestnya berjimba2

bila nk jumpa akak kan.?

hayati hashim said...

Jeles la tgk korang beseronokkkk..

m@m@yAyA said...

Haah kak dia tah nape xleh ngam ngn akk ngn fayel..cmtu gak fayel nmpk zura mulala dia nak silat zura, takut daku..huhu
Ciri abg kawasan sguh tau fayel tue..

m@m@yAyA said...

Hish masakan daku akn lupakan kakak finky yg pewot ala2 cam tgu ms..
Akk zura xsmpt nak sapu lm2 pewot twin akk tue..

Nti jmp pasni nak sapu lelama smp berasap pewot akk..hahaha bole!!!*

m@m@yAyA said...

Tuelah kan tugas sbgai ibu xkira dmana sje pasti breast-aurant akn beroperasi..
Geram dia suka angkt bju mak luas2 cam cntk bebeno mak dia pnya nk tnjk kt kwn2..

m@m@yAyA said...

Apa lg umi nie mlm tuk hapuskan setan2..
Untung2 9bln akn dtg kua gegurl aka adik QI..

m@m@yAyA said...

Hi mama yaya..
Xper nti next time joinla..nak jugak jmp knl laga pipi ngn mama yaya yg cute miut nie..
Selim melim jeles daku!*

m@m@yAyA said...

Hahaha zura pn xthu apa mksdnya..
Hurm tu trademark yaya..mklomla org rmbut xbpe nak ado nasibla

m@m@yAyA said...

Ala mamiairis jgnla sentap2..
Lps nie nti join la tau kita kasi lagi havoc gegar dunia

m@m@yAyA said...

Haah cikna segalanya basah..
Balik daku xtdo sambung plak pegi festival city, hihuhihu

m@m@yAyA said...

Haah anez..
Xleh nk borak lm kan bila akk free amez lak kejo ank bla akk kejo ank anez lak ilang dah..hihi

m@m@yAyA said...

Ala jgn cedey2 nti pasni ada gathering leh join..
Kita kenal2 laga pipi tukar hdiah mkn2 gelak2 gosip2..hihi

Aty_Fared said...

Aty halalkn..tak kisah pon...:)

Tngk care yaya pegang bag mase sampai kat kaunter tu pon dah rase divas sngt dah yaya...hahaha

m@m@yAyA said...

Salam kenal jugak..
Sory zura xperasan ika yg mn..xper nti zura cam blk muka eh mklomla aritu rmi sgt yg join kn xsmpt nak knl sgt stkt laga pp jer..

m@m@yAyA said...

Hurm basah segala celah mak dia ngejornya..
Xper abg aish nk suh mommy dukung dia lelama ckit nti dia dpt kaki hbsla mommy ngn dady kna dera

m@m@yAyA said...

Berjimba mmg kesukaan kami ank brnak kak..hihi
Tuelh xjmp2 ag akk ngn irfan..insyallah kta jmp gak nti

m@m@yAyA said...

Ala jgnla jeles nti pasni ada gathering lg leh join ok..

m@m@yAyA said...

Tq aty..muahmuah

Hurm divas la sgt aty oii.
Minah lorat mmg cmtu tu lom aty dgor dia gelak cam bisnes juta2 jer lam tgan

Blog Widget by LinkWithin