Tuesday, June 11, 2013

Nak Pinjam Bahu

Saat hati sedang terluka tapi tak mampu nak luahkan cam mana..
Nak pinjam bahu bole tak? nak menangis puas-puas nak bagi lega..
Dah tak larat nak simpan sume dalam kepala otak nie, sarat sangat takut lama-lama nanti meletop!


Aku perlu kawan untuk bercerita..Tapi aku tak mampu nak luah..
Rasa nak pergi jauh biar tak payah langsung fikirkan masalah tapi sampai bila aku nak lari sebab masalah tetap akan terpahat dalam diri aku..

Kenapala aku tak boleh nak rasa bahagia, aman dalam hidup..
Sebab aku nie banyak dosa ke? Tapi orang yang lagi banyak dosanya dosa besar tue elok jer hidup aman damai..

Aku tak layak ke nak hidup bahagia, aman damai? 
Orang tengok luaran aku happy takde masalah tapi dalam hati masyallah hanya Allah jer yang tahu..

Nak pinjam bahu sesapa yang sudi bole ke?Aku nak bercerita masalah tapi aku takut malu nak cerita masalah..Malu sangat!!!!!!!




*sedih

8 comments:

Gieyana said...

Sabaf k babeh..itu ja yg akak dpt ungkapkn..klau nk bkongsi ngn akak pon i dont mind..:)

Setiap yg blaku tu ada hikmahnya k..

CikNaa said...

tenang yer zura..
hidup ni penuh dgn ujian..

Mimy Hamid said...

napa zura...free nanti whatsapp or call...at least boleh release....take ur time..akak tak paksa...tp kalau nak bahu akak silakan

Deqla Manjew said...

kenapa pulok ni..? sabar ye.

Aty_Fared said...

Cari seseorng yg boleh dipercayai zura...dan bertabah lah..setiap dugaan pasti ade rahsia disebalik semua...

AzieFirdaus Kamarudin said...

Kata aku bff tp x pnh nak cita kt aku pun…huhu.aku je luah sgala kt hang…huhu. Sedey kak ton tau!!!

With Julia said...

Mama yaya.....what happen to u dear...itulah hidup nih ibarat roda...sekejap kita diatas...maka akan ke bawah jua akhirnya...tp kesedihan juga dtg x diundang....mama yaya kalo ada masalah wassup lah umi Qi...itu pun kalau mama yaya percayakan umi QI....hrp sgt mama yaya kembali tersenyum ikhlas...amin

P/s patutlah rasa cm mama yaya senyap je akhir2 nih kt fb gojes...rupernya ada masalah terselindung....nanti story eh

Mrs.Farhana said...

nak pinjam bahu kita pun boleh dear..sila kan :)

sabar ye dear, harap mama yaya tabah!ape yg berlaku pasti ada hikmahnya yg kt xketahui. Allah itu Maha Adil :)

Blog Widget by LinkWithin