Tuesday, May 21, 2013

Sumber Inspirasi Kah

Aku perasan bila jiwa aku kacau bilau aku akan mula mengarang sehari lebeh dari satu..
Tapi kalau hati aku bergumbira jangan harapla aku nak mengarang ke hape..Aku memang cukup rajin pegi melawat umah kawan-kawan aku nie tapi kekadang aku tak tinggal jejak pun sebab aku nie suka pikir negatif kekonon macam tuan umah tue heran sangat dengan aku lau tinggal jejak ke tak tinggal jejak!!~ sigh

Entry aku pagi tadi dah mula buat aku reda cikit..Sebab dah kol umah dan mak aku cakap yaya okla cikit tapi arini dia bangun awal sebab tak selesa dengan batuk..
Takper sayang nanti mama balik kita pergi jumpa atuk doc eh..(@__@)

Lega hati bila dengar suara dia ceria jer tadi..mesti anak mama taknak bagi mama isaukan.. [gud gurl]

Dia sumber aku sekarang nie..Tak kisahla sumber inspirasi ke, sumber kekuatan ke, sumber kewangan ke [cam tak kena jer] pusat sumber ke [eh!melampau]..Walau apa sekali pun perkataan sumber memang diala yang aku rujuk!~

Tapi yang paling best mestila dia akan anggap aku jugak sumber dia..yelah aku kan sumber penyumbang makanan minuman stok susu cap gantung, sumber kewangan untuk toys dia baju bajan dia aksesori gurlish dia..wah kemain eh anak!! banyak bebeno sumbernya~

Tak kisahla apapun janji dia adalah kekuatan dan kelemahan aku..Aku nie bukanla pandai sangat nak didik budak maklomla aku anak last mana ada adik yang aku nak didik dengan cara garang kan!![zalim betul]
Eh jangan plak orang ingat aku nak didik anak aku dengan cara pukul dera satu badan plak eh..
aku cuma akan pukul dia untuk mengajar saje..tempat untuk dipukul adalah dekat vontot[sebab ada pampers] dan tapak kaki saje..Tempat lain kenot okeh!!!!!.



Kaula Sumber Ilhamku


notakaki: kepala sudah mula weng-weng sebab selsema, idung mata gatal merenyam-renyam..sakit penghapus dosa-dosa kecil,alhamdulillah~

mama <3 font="" yaya="">

7 comments:

AzieFirdaus Kamarudin said...

camni la bff...namo sedey2 ekk..doakan yg terbaik utk yaya..doa mama kan doa yang dimakbulkan...see...yaya kuat la mama yaya...lagipun tokma n tokayah kan ada...

Nurhayati said...

kita terutamanya yg bergelar ibu mmg sentiasa kuat demi anak2.. kalau kita tak kuat macamana nak jaga dorangkan ;)

With Julia said...

Betul dan benar kata2 mama yaya...dah serupa mcm Umi Qi taip je...sebab sebijik umi Qi rasa mcm mama yaya...syukur dah call yaya ok cikit...sure dgr suara anak kt hppun leh jadi happy gila...x dpt bygkan suara pun sumbergembira kita duduk kerja cari sesuap rezeki utk sang anak tercinta alangkah seronok perasaan bersama anak tercinta :)

Mimy Hamid said...

memang sumber inspirasi sangat...sumber rezeki jugak...perasan tak ada anak ada je duit untuk dia kann

Zura@Iwan said...

sabar mama yaya...ank sakit mmg kita rasa tk sng duduk kan...nak je berada di samping dia...

yaya kuat kerna mama dia kuat...

#mama yaya ada singgah tk umah mama irfan? hehe..

CikNaa said...

segala2 nya utk anak kan zura.. pape pun yaya anak mama! yeay.. part susu tu mmg terbaik.. kongsi ilmu yer..

SweetLikeWhat said...

hai yaya..omei la pakai suar polka dot..hihi

Blog Widget by LinkWithin