Friday, April 12, 2013

Comei tak saya?

Salam Jumaat uols..!!~

Wah yes bestnya sudah Jumaat ini ari..Esok bole bangun lambat,mimpi jelah nak bangun lambat!!
Silap-silap anak dara tue pkul 7am da kejut soh bangun dengan muka tersenyum lebar nampak gg  6batang mata kecik idung penyek..[kahkahkah] itu adalah pesen dia senyum sekarang yer~




"comel tak kak ton"?! [haktui la] 
sekarang asikla dok trademark "comel tak kak ton"..

tapi aku nak cite edisi "comel tak yaya uols?"
kahkahkahkah gelak guling-guling nie..

tengokla muka yaya masa nak amik gambar pasport..dengan lidah sentelnya~!!
Alahai anak bilala nak ilang 'kesentilan' awak tue?!~

Reben selambak perlu ada yer uols nanti orang ingat anak ai nie "hensem".. [fuhhhh]

harap-harap lepasla nak buat pasport dengan riben selambak nie..


LuvAPRIL

14 comments:

as ♥ Leenda said...

hihi..comel kak ton versi cilik ni..
a'ahh harap2 lepas la buat pasport tu yer..dengar2 nya tak boleh..tp taktau la klu rezeki yaya tetibe boleh pulak kan..

SweetLikeWhat said...

aololo omei sangat..yaya nak jalan pi mana buat passport tu..hihi

♥ ROS ♥ said...

Ala comey lg tau dr kak on tu..kahkah

m@m@yAyA said...

Tuelh psl ada sdra yg wat ank pki jeadband lepas tp headband dia kaler putih..
Mslhnya kak ton jr nie kaler merah mak ngah menyerlah..huhu

Nasibla lau xlps knala amik kt ctu jer..xkosa maknya nk g kdi tgkp comwi2 ag seksa nk handle dia

m@m@yAyA said...

Hurm tragedi di sebalik tu masyallah serik asenya..
Ala g jln2 sebelah Malaysia jer

m@m@yAyA said...

Hurm mmg kak on klh kna jd kak off la..hihihi

AzieFirdaus Kamarudin said...

sentil tu apa zura?

eMMe said...

comel kak ton!!! tu sahut ramai2 tu, hehehe...

Yaya, rambot secoet, harus la bereben, selalu lupe nak pakai kan reben kat airis n eryna kalo gi jenjalan, alaa.. mcm la selalu jalan..huhuhuh...

buat pasport nak gi oversea erk...
jauh laaa yaya jalan pas ni...

sentil? airis pun ada... tapi skrg ni cam dah tak perasan, ade sentil ke idak...hehehe...

m@m@yAyA said...

Ala cam lidah terkua ckit bila ralat kusyuk kn sesuatu..
Xthu nk explain cmne hrp hg fhmla..hihi

m@m@yAyA said...

Hahaha comel kak tonnnnn!!!!!

Yaya ni zura da biasa pkikn jd msti igt sblm nk kua..
Owh airis pn ada eh, yaya ni da setaon pn xilang ag..lau sdra2 dia yg lain jap jer xsmp setaon da ilang

Aty_Fared said...

Heheh...kak ton yg comel nk gi mane buat pasport..?? :-)

~ NANA ~ said...

comel sangat2! kalah kak ton okey~ hihi

m@m@yAyA said...

Aty,

Ala kak ton ni nk g sebelah Malaysia jer..hihi

m@m@yAyA said...

Nana,

Memang sentapla kak ton tue
.hihi

Blog Widget by LinkWithin