Tuesday, March 5, 2013

Akhirnya Pecah Tanah Jugak

Fuhh#sambil libas tudung sebab kepanasan# Setelah hampir 3bulan xmengarang diblog syok sdri akhirnya berjaya jugak pecah tanah~ Banyak yang nak cerita tapi tak tercerita sebab ada jer masuk cerita yang lain..huhu Xpelah kita mula slow2~

Ala baru nak start taip berjela cikit dah kna panggil nak kna siapkan keje plak~ Nanti2la sambung..

6 comments:

♥ ROS ♥ said...

xpe.ros pun bru nak bertatih ni..hahaa

Aty_Fared said...

Tu ar..lame nau diam nyer..:-)

m@m@yAyA said...

Ros,

ros okla da nak bertatih yg zura nie br nak bljr mniarap pn xlps2 ag~
Bnda byknak cite tp asikla hold sudhnya mls terus..huhu

Aty_Fared,

Tuelh psl bla tgk org ngedate cite kita pn sbuk gak nak ngedate tp xthu nape xda blog asenya da ngedate..rupa lam mimpi jer..hihi

AzieFirdaus Kamarudin said...

ni mesti semangat tgk aku dpt nuffnang ekk?hihi

Nurhayati said...

kakyati pun ada byk stori tak masuk entri
bila dh lama, malas dh nak buat hehe

m@m@yAyA said...

Haah kak draft adalh lbeh dr 10..hihi

Blog Widget by LinkWithin