Monday, December 10, 2012

Setuju tak?

Setuju tak bila tengok gambar nie? Rasanya memang sume mak yang beranak kecik akan menghadapi situasi yang cengginie kan~

hahaha cute jer  tau gmbar nie

Sekarang nie pun ase cam nak balik jer pelok cium anak tue,ase bersalah sesangat semalam marahkan dia.~

#sory yer syg,mama xda niat nak marah yaya tapi tuelah sape soh yaya nangis beria mama da pjuk pun xjalan kan da kena marah#

lau ikutkan gambar nie bukan anak jer akan buat mimik cenggitue ngan mak2nya sekali~

Silap-silap mak lagi hover [huhu]


#huh mondays yang sangat burink+ngantuk semalam sampai dari kg da pkul 11pm + yaya asik nak berkepit jer# nak balik tido sekrang smbil polok cium yaya {nangis}

4 comments:

Nurhayati said...

maknya satu hari semua mimik muka ada haha

~ NANA ~ said...

mmg setuju sangat2 lah! hehe

Aty_Fared said...

heheh..memang comel..aty tak perasan sangat..sbb dok ngadap die jer..hari2 melalui bende yang sama..haaiihh

♥ ROS ♥ said...

asben ros keje mcmni lah keadaan nya.. tapi ros pun mcm ni jgak..hahahha


**baru sempat blogwalking... sorry lama xjengukk..huhuhu

Blog Widget by LinkWithin