Thursday, June 28, 2012

Harapan tinggi agar anak tak demam lepas kena inject

Arini Adelia kena inject kali ke2..Selalu orang kata cucuk 2bulan nie baby akan demam..
Tadi lepas kena inject sampai jer uma,terus bagi ubat demam yang klinik kk bagi dan tuam dekat kaki yang kena inject tue..Harapan mama agar Adelia tak demamla..

Bukan apa kesian tengok lau anak kecik nie demam..Sekarang Adelia tengah tido tapi asal bunyi kuat cikit jer mesti dia terkejut..Nak bedungkan time siang nie kesian plak panas..
Mama sy kata salu lau budak tido tekejut nie tanda nak demam,yeke??

Cian anak mama kena inject ek..tapi Adelia budak baik nangis ckit jer masa kena inject pastu senyum beborak kemain kepoh bunyinya..

Mama harap Adelia baik2 ye arini..Kalau demam tue bole bagi kat mama,lagi bagus..Tak sanggup tengok Adelia yang demam..Nanti petang makan ubat lagi yer sayang,pastu tuam lagi sekali kat tempat inject yer..

Sayang Adelia ketat2..

5 comments:

Gieyana said...

Moga Adelia ok yer..:-)

eMMe said...

sian kan, kalo kene inject demam
hope Adelia anak yg kuat, n leh lawan demam tu shuh!shuh!shu!

FirZie83 said...

moga adelia x demam n maintain cute mcm auntie azie..haha...BFF hg jgn muntah darah dgr statement aku tu tau...hikhik...adelia sama kepoh ngn mama adelia kan adelia?heheh

mamyharraz said...

salam kenal utk awk :)
terima kasih balas kunjung ke blog akk ;)

semoga si kecik tak demam ya.

Mimy Hamid said...

adelia si mata bulat...dah besar la dia ..kuat susu mama dia ni

Blog Widget by LinkWithin