Tuesday, May 22, 2012

21 APR - 21 MAY = 1month

Alhamdulillah,semalam Adelia Zahra berusia sebulan..

Sejak adanya Adelia masa sy memang berterabur..Almaklomla sy nie masih lagi xpandai nak atur masa bila Adelia tdo or bangun..Masa sekarang memangla mengadap Adelia sesaja..
Setiap ari ada jer perkara yang Adelia wat sy sefmly geram dan terhibur sebabnya dia semakin banyak akal sekarang..:-) owh dan Adelia jugak telah menebalikan time tdo sy..
Siang adalah time tdo Adelia manakala malam plak adalah siang bagi Adelia..harap2 janganla sampai sy dah masuk keje kalau tak masakla sy nanti..huhu


Adelia ms umo 30ari da kua bejalan..nie nenek blnaje makan kat lua..syiok betul dia tdo sejuk airkon+ujan lebat..

Okla kna stop dlu sbnya Adelia da hik hok hik hok..nie adalah time untuk dia berjaga sampaila subuh karang..
Mama kenala bsedia mata panda yer..
Banyak nak story pasal kelahiran Adelia,pantang yg xpantang sangat,breastfeeding(nie yang paling xsaba) dan banyak lagila..
Owh Adelia belom lagi pegi cucuk untuk sebulan..papa nya ajak pegi minggu depan..mama yang ove berebar camnela Adelia nanti pas kena cucuk,harapla xdemam..lau demam maknya yang over menangis sesaja..
Eh okla bye Adelia da nangis nak nenen..

4 comments:

Nurhayati said...

alalal comelnya Adelia...

Mimy Hamid said...

takpe mula mula rutin timing agak lari sikit tp nanti lama lama dah ok ...Adelia saja dera mama dia..enjoy ur parenthood key

eMMe said...

sedapnye name...
comelnye Adelia...
baru sebulan berpantang ya
saya pun tak lame lagi mcm kamu la...
heeee~

Gieyana said...

Comeynyaa..:-)

Blog Widget by LinkWithin