Monday, March 12, 2012

Alhamdulillah for the new arrival~

Assalammualaikum,welcome to the world baby..~
Petang khamis yang lepas bersamaan 8 March biras sy telah selamat melahirkan anak yg ke3 melalui pembedahan sebabnya baby da terbelit habis ngn tali pusatnya..
Baby kua sehari lewat dr duenya iaitu 7 March..
Tapi apapun alhamdulillah semuanya telah selamat dan baby pun da bole balik umah semalam..~

baby balik lewat sehari dari mama nya sebab baby kena jaundice..tapi hal selanjutnya ai xthu sangat sebab ai belom pegi melawat dorg lagi..(^__^)
Ingat nak pegi melawat lambat2 cikit sebabnya lau lawat awal2 nanti xbest xleh main ngan bby sebab baby tdo jer kan..
Lagipun mesti rmai yang datang melawat,ai xsuka orang rmai2 sangat nie..Nanti ai xdapat manja puas2 ngan baby baru ai nie..

Nielah dia putera biras sy,Zukirul Hasif namanya..Alolo baby cutenya bk2 jer mata trus tengok camera..~Ase nak geget2 jer sekarang..
Owh nie yang buat ai xsbar nak tgu turn ai plak,da xsbar sangat nak cium bau baby..*__*
Baby nanti achik vougeh nie datang meet baby yer..Achik da bli present tuk baby tau..~

2 comments:

Nurhayati said...

ingatkan baby Zura.. wat saspen je tau.. walaucamnepun.. tetap teruja nak tgk newborn.. bestkan!!!

Hana Soffelia said...

hehe terkejut.. ingtkn u yg bersalin td. Memang tak sbrkan nak tggu baby sendiri, i pun. hikhik

Blog Widget by LinkWithin