Wednesday, January 18, 2012

pestime pakai Uniform..

Hari nie pestime pakai uniform peknen yang jnis cengginie..salu pakai sluar dengan blouse tetibe arini terpaksalah pkai uniform nie sb mls nak iron blouse..
sy xbape suka pkai uniform nie sebab ase cam ganjil jer rupa sy tau..tapi da kat ofis sume kata cute alahai ase cam nak bli dua ploh pasang jer..^__^

Bila pki uniform terserlah plak pewot nie,lau pkai blouse asenya xdalah nampak sangat kot..
tapi disebabkan rmi kata cute balik nie nak g bli lgla jnis uniform cenggnie..*__*

*24wk 5day*

hihihi sila jangan muntah yer ngan keterangan angkat bkul sdri sy nie..xmemasal jer nak sengal perasan lbeh2..

9 comments:

Diarihatiku1976 said...

sweet... tunjukkanlah seluruh badan dan muka... mesti lagi sweet...

LoVEaQshA said...

DiariHatiku,

alahai kak malula nk tnjuk full sb da tembam gomuk plak tue..^__^

Mimy Hamid said...

kena tunjuk semua sis...heheh akak bila 9 bulan baru la rasa pakai uniform ..perut naik tak membukit sgt

Nurhayati said...

bila lagi nak merasa pakai uniform kan..
tapi akak tak pernah pakai maternity blouse ke tshirt ke ape2 la.. except suar. bukan taknak pakai.. tapi baju peknen besar dari tuan badan huhuhu

iizla said...

baru la nampak seri bakal ibu :)

Nama ku Nur Azeani Kamarudin said...

apa kes bagi tgk gmbr cengitu...haippppppppp...cepat upload la kasi kami suma tgk...hikhik...tunggu lama kan nak dpt sorang jadi kena ambik gmbr byk2 buat kenangan...bila la nak merasa nih saat camni...huhu

nurulfarehah said...

wahh.. dh bersalin uniform la. salam kenal yek. tke care~ :)

leh jenjalan cni
http://farihazainal.blogspot.com/2012/01/checklist-g-hospital.html

Nur Syazwani Mustafa said...

comellllllllll..tgkp la full body..hehehe....baby girl kot ni..perut mengembang...

Deqna said...

tunjuklah ngan muka sekali....akak masa peknen dulu, takde pun uniform camnie... asiknya suar tak pun skirt.. lagipun payah akak nak cari uniform cam ni tuk saiz akak, yelah kaki akak hover panjang sikit..hehe

take care yea!

Blog Widget by LinkWithin