Thursday, July 22, 2010

Saje nak tabah income untuk raya-!

Kurang sebulan lagi nak puasa kan, lepas puasa mestila raya!~
Bila raya mestila ada biskut rayala, kek la dan macam2 pemanis mulot..!

So saya pun sajela nak tambah duit raya saje suka suki..! Lau ada sape2 yang nak order cheesetart bolela tempah kat saya yer..! Rasa insyallah mestila ada rasa cheesetartla kn.!!


Untuk cheesetart, ada flavour blueberry & coklat cheesetart..Bagi yang tidak gemarkan cheese saya juga ada buat coklat tart seperti gambar diatas sebelah kiri bawah.!
Sekiranya ada sesapa yang berminat nak tempah untuk berbuka puasa ke, rumah terbuka raya ke or makan saje2 bolela hubungi saya; zura 019-3672157 / 012-6594154

Nie price untuk cheesetart;

Coklat tart
5biji = RM7.50
10biji = RM13.50
16biji = RM19.20

Coklat & Blueberry Cheesetart
5biji = RM9.00
9biji = RM15.00
16biji = RM25.00

So lau ada sesapa yang nak order bolela call/sms saya..!

# Owh sebelom lupa, pasal entry nie untuk pengetahuan yang komen saya or sesapa jela yang mesej or kol saya bertanya menegenai hal tue saya lom peknen lagi yer..! Bila saya wat tajuk entry tue sume fikir saya dah peknen..
Alhamdulillah lau betul saya peknen tapi masih lom ada rzeki lagi..!Terima kasihla pada yang concern sampaikan mesej personally lagi..hehe
Lau ada saya akan bagitahu sume xsalahkan sebab perkara baik..!



LoVeaQsHa

1 comments:

Diarihatiku1976 said...

tulah zura.. akak pun ingat zura ngandung.. akak dah nak guling-guling tau sbb akak yg tak ngandung-ngandung

Blog Widget by LinkWithin