Friday, July 30, 2010

Please......................................Help Me!!!!

Saya harap sesangat sape yang penah pegi Empire Subang bole tak tolong guide saya???
Kalau dari federal highway mana yang senang saya nak exit? Sebabnya saya xfamiliar area sana jadi saya harap sangat adalah yang dapat membantu saya dalam melaksanakan misi saya yang sudah lama tertunggak nie!~ Pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....!~

Kebetulan nak pegi Shah Alam jadi alang2 saya nak singgah cini sekali..Dah lama saya mengidam nak cari benda alah tue*cian bby lam pewot hikhikhik


So harap sesangat jasa baik uols sume yang cantik manis,hensem bergaya nie bantu saya yer!~
Mekacih yer..!~



Picta GooGLe




LoVeaQsHa

2 comments:

[S]itie [B]Um [B]Um said...

maaf..xdapek nk nolong... =p

nanaruzana said...

ade baby dah ke????yeyy

Blog Widget by LinkWithin