Thursday, July 15, 2010

Ko Nie ELok Jual Ikan Tak pun belajar buat kuih talam!!#$%

Dah lama tak mengotorkan blog nie eh!! Nasib baik ingat lagi password kalau tak kenala create password baru.. Sudahla bulan nie xpenah lagi ada netry apa2 tetiba bila ada entry mulala nak mengamok sesaja!! Tuela dari kocik suka sangat mkan cili dalam bdan tue asikla panas sebedang!~

Bukanla apa hati nie sejak balik dari cuti honeymoon, rasa bengang jer tau.! Bukannya cuti tue saje2 tinggalkan keje tertunggak walhal xda yg tertunggak pun!. Cuma yang ada keje yang time cuti jer itupun xbole nak help..! Dulu masa ko memanjang ponteng, kalau xponteng pun ko asik mengular jer sape yang kaber keje ko sume tue????ha???habaq mai..Ko nie susahla ingat lain *kemaluan* senang ckit nak berasmara tapi lagi susah.!! Sentap tau bila sampai pagi2 buta tengok atas meja penuh keje yang aku cuti time tue*! Oh fuckoffla*



Patutla xsuka sangat mkan kuih nie lau x mesti jadi bertalam2 muka erk!. Apapun kuih nie memang bestla,malatop tambah2 lagi lau mkcik den yang buat!.

Tak sangka erk bole ko ckap belakang pasal aku, walhal dulu akula kekasihgelap ko sepanjang idup..!# Tapi ko yang buat aku rasa cam nak pelangkung jer ko tau!..Selama nie betulla sume geng kata aku banyak kaber ko,tapi sebab aku syang ko rakan keje yang aku rasa leh membantu.! Tapi sekarang barula aku tahu dan aku da xkuasa lagi nak kaber-kaber line ko.! Lu pikirla sdri nti nak cari jalan hitam benar!.


Ko tahu tak sebab ko aku da mula sangsi nak mkan ikan!. Sebab aku takut nanti bila mkan ikan aku jadi macam ko yang pentingkan diri kemaluan sendri jer!. Sedih pun ada jugak sebab da memang azali saya nie hantu ikan tapi bila da jadi camnie, hati rasa sebak sangat!. Lepas nie kan kwan, kalau aku nak cuti aku xnak lagi ko berlagak baik nak tolong aku selancaunya la.!

Sebab memang da tahu ko jenis kemaluanbusuk!. Sentap sungguh bila jadi camnie,,susah nak percaya kat ko lagi.! Mungkin ko perasan sebab aku da kuren layan giler ko sebabnya aku betul2 xsangka ko sanggup tikam belakang kerusi aku.! Camniela bro, ko jauhkanla dri dan sipat ko yang busuk tue.! AKu da mula belajar dari kesilapan.!~

*Hati mula rasa tecik sejak memenjak nie*



LoVeaQsHa

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin