Monday, June 7, 2010

Mood Nak Cuti..

Lama giler xngadap blog nie, dah boringla xda benda nak citer lagipun skrg bukan ada yang nak baca blog nie pun!!~
Penyakit malas sekarang melampau2 sebab tue keje tertunggak-tunggak..

Tapi boss sekarang da warning no more leave selagi keje xsettle..
Owh sebabkan tempat perutian tue melambai2 harusla gigih menyettlekan sume keje yang tertunggak..

Sib baik pembakar semangat nak keje tue adalh tmpt yang bkal nak pegi bulan July nie..Insyallah!~
Xbolela nak boros sgt sebab dua2 tempat nie best untuk perabihkan duit..

Okla saje nak melacur kat cni jap..Now nak sambung keje tertunggak!!~Nanti cuti xlulus so xdapatla nak bercuti bersama insan2 tersayang!!
Xmo kena tinggal...huwaaaa!!

Bye blog..Ada gakla arinie menyepahkan2 ckit lau x bersawang jer!~!



LoVeaQsHa

2 comments:

Diarihatiku1976 said...

lor lama zura menyepi.. rindu citer-citer zura

LoVEaQshA said...

Skrg da mcm xthu nk mengarangla kak!!~
Jadi cam baby br lahir plak..

Blog Widget by LinkWithin