Monday, January 4, 2010

Belum tua dah bongkok..?

Bongok or bongkok?? erm tersilap cakap plak tadi..
kononnya nak marahkan mber ofis sb ckap sy bongkok tapi dengan penuh confident sy marah sy smbil suara lantang kata yg "sy bukan jalan bongok"..

Sudahnya termalu sendiri..!~!
padan muka..sy memang camni dr dlu lag..~! sudahla ada masalah nak mengingat dan cepat nerbes lau ada rmi orang..~!

yela mana sy xbengang mber sy sound depan orang ramai dalam lift..harusla sy mengamuk tp sudahnya termalu sdri*wink*
Mber sy siap sound belom tua tapi jalan da bongkok esok bla tua agaknya terus tertonggeng kot smbil jalan..!~
Ok apa lau jalan smbil tertonggeng, seksi tue..!~!

Kenapa erk seseorang tue umo lom tua pun tapi jalan agak bongok*ops bongkok sdkit???
macam sy nak kta kurang susu, terlebeh susu dah tp stil jalan agak membongkok sdkit..~!
tapi lau jalan menegak xrela sy nak tengok, mendada ok..~!
nanti rmai plak accident*lalala*

adakah faktor keturunan/genetik??? *bukan sama ke maksudnya?*wink*ntahla!!
tapi uols setuju x sekarang memang rmai kita tengok muda mudi yg jalan agak membongkok ckit??
erm pasti nenek2 kita jeles kan sebabnya cucu cicit deols pun da jalan ikut stail deols..Cuma bezanya cucu cicit deols bergetah likat lagila..~!kekekeke


hehe xbole sy nak imagine lau sy jalan camnie skrg..dengan punggung yg over tunggek pasti menjadi siulan atok2 sedunia..!~
lau atok bercucu xmola, tapi lau datuk berpangkat buleh timbang tara lg kot???!!
skrang jangan ckapla kawin dengan lelaki tua sb syg..lau dia xda duit jgn hrap ko nk syg free2 jer kn,xlalu ok..!~
Pasti rmai yg akan tiru stail zizie&bung mokhtar..~!
gerenti bung mokhtar xmo kuar blik da dapat apam gebu seantero..!~!


Dunia skrang makin pelik+hipokrit erk..~!
what evala janji sy xsuka bla ada mber yg sound sy jalan bongok* bongkok ok!~
Lau sebab masalah tulang rapuh, pasni harusla sy kna start minum Anlene..
huhu nasib bdan..



LoVeaQsHa

3 comments:

HaLuSiNaSi said...

sy pon bongkok jugak.. huhu... dr kecik terbiasa mcm tu bwk smpi ke tua le...

Gieyana said...

mmg dr asal la kot kan..no idea gak camna bongkok tue bleh tjadi kalau umur masih muda..tp hb akak ckp org jln bongkok nie psl dia respek kat owg..kalau mendada jer jln tue cam eksen la plak!kekeke

zura@iwan said...

hmmm....akak jln straight je la, x bongkok lg..ada juga org yg jln cm tu..tp tu mybe sejak azali kut...

Blog Widget by LinkWithin