Wednesday, November 18, 2009

Naik ke??

Alamak 5hari dudok umah mama xkan da naik kot????

Niela bab yg paling aii lemah skli tau..!~ Lau balik umah mama msti akan jadi masalah xbole kawal nafsu..!~
Sy tetiba cam org ilang ingatan lau dok umah mama, mkan beria2 macam dh sepuluh thun xmkn..!~ *siap request menu utk mkn ari Ahad tau**

Dan skrg da jadi masalah kat sy..!~ Fadan muker sape soh beria melantak?!
Skrg tanggung sdri bahananyer!~!..
Sy mula jadi paranoid biler tgk penimbang bdan..!~ Sbnyer sy konfem 300% berat sy naik 2/3kg hnya dlm masa 5ari dok umah mama!!!!~..

Owh tidakkkkkkkkkk.... Mulala sy akn meroyan slma empat puloh lapan ari sb nk trunkan berat yg dh naik nie...~!
Harus jogging selama sethun nie, selama 8jam tnpa henti..!~ *takotnyer..sy takot sy yg benti trus..............................................................................

laps nie xmola balik umah mama lama2..!~ takot sy akn bertmbah meroyan nk mkn sesaja...!~
Lau balik pn cm nak wat singgah skjap2 jer..~! *Mampus kna maki sthun free dr mama*

Skrg tgah gigih balik xmo mkn secara drastik..!~ Mslhnyer lau xdok umah mama,bole saja..~!
Sbnyer sy nie mmg pemalas yg amat..~! Jadi dh dok sdri masak xmasak xda hal jd xksh mkn ke xmkn pn..!~
Lau dok ngan mama, tentu2 balik jer dh terhidang lauk pauk yg delicious gitew..!~ #sy tarak than*#

Skrg hrus FOKUS.....Tumpukan pada diet yg tlh berjln slma 6bulan nie!!!! Xmo jadi sia2 lg...!~


LoVeaQsHa

2 comments:

IsMa said...

zura... tetiba teringat. pelanggan aku doktor, dia ada cerita ubat terbaru utk diet. ubat paling baik katanya... anak2 dia gemuk2 makan utk 10 hari, pastu suar lama boleh pakai. kira ubat ni buat bertenaga dan x rasa lapar... tp xleh makan ubat tu sepanjang ms... kira, ko cuba 10 biji utk 10 hari... memang berkesan sgt. kalau nak tau lanjut, nanti aku bg no doktor tu kat ko.. dia baik orgnya. sms aku la kalau ko nak tau lanjut. diet ni kena ada caranya, makan tetap kena makan. kalau sms mention nama ek, ni ntah kali ke bape handphone aku rosak. dah naik menyampah nak cari handphone...

Sharinginfoz said...

he he he.. apa yang penting happy...

Blog Widget by LinkWithin