Thursday, October 22, 2009

Keputusan Dibuat Tanpa Persetujuan Sebelah Pihak Lagi...Adil ke??

Akhirnyer sy buat keputusan tnpa sblh pihak lg...Adil ke camtue???
Sbkan hal nie weols wat hal masing2..~!
owh sedih nyer hati nie bila stiap kali hal nie mulala akn jd mslh bsar..!!~
xpenah ada kesudahan..huhu

Mmgla 'dia' salu akn teman sy dn bg support lau sy nk teruskan treatment..
Tp jadi mslh 'dia' xnk lgsg bg kerjasama bila perlu melibatkan 'dia' dlm treatment nie..!~
Mcm mane nk teruskan sume nie lau 'dia' xnk bg kerjasama??

Bila rawatan atau mknan yg perlu kami amalkan bersama 'dia' cuma akn ikut utk semgu or 2mgu saje lpas dr tue 'dia' dh mula biarkan sy sorg jer wat sume tue..~!
Jiwa sy xtenteram sgt skrg nie, bahkan bkn skrg jer sbnrnyer dr dlu lg..
Tp sy percaya mgkin ada hikmah sume nie~!~

Weols xbole lgsg nk berdiskus pasal hal nie...
Kesudahannyer jadi camniela xkn bercakap selama beberapa hari lg..!~
lau dh ok pn bila sy mula utarakan hal nie mulala jd balik..!~

Mengikut perancangan, sy akn mula buat rawatan start bln November nie tp tuela xthu nk wat kptsn camner lg..
hyela sush btul nk wat kptsn lau berterusan camnie..~!!
skrg plak sy tgk dh rmi mom to be xkshla mber2 blog xpn FB ke..!~!
sonoknyer bilala dpt lalui sume tue???

*Skrg muka sy asik sedih+murung jer..*



LoVeaQsHa

5 comments:

Nurhayati said...

aduhai.. camne ni.. kena sama2 berusaha.. penatla Zura sorang je yg berusaha.. huhuhu try pujuk lagi yer dear..

zura@iwan said...

zura...apa kata slow talk ngan hb zura, ckp elok2...sbb semua ni perlukan kerjasama kan. mgkin semua ni ada hikmahnye, zura minta doa byk2 pada Dia agar lembutkan hati hb zura semoga sama2 jalani dugaan nih. mmg laki berat skit dlm hal2 gini, kdg2 depa ego...satu hari nnti hb zura akan tbuka juga hati dier. jgn tensen, jgn sedess k.

psttt; akak mmg memahami perasaan zura, kita dlm situasi yg sm tp alhamdullilah hb akak very understanding & together dlm hal2 cenggini. apa2 pon zura jgn give up ok...sm2 kita trskan usaha kite..

mamaadam said...

ZURA skrg ni zura kena bnykkan solat hajat..mintak Allah bukakan hati dia untuk bagi kerjasama dan sama2 dgn zura dalam melaksanakan sume ni ok.. sabar bnyk2 Allah akan tolong.. selain zura ramai lagi yang alami masalah ni jadi sabarlah ye..

Baby Lyana said...

alahai...sedihnya...

hmm...doa banyak2 zura, moga dibukakan hatinya dan dilembutkan hatinya... keegoan dia sbg seorg lelaki mungkin tercabar..cuba pujuk2 @ ckp slow2...ish, akak pun x pandai bab2 camni..

leadleedeea said...

dear...
kena ckp elok2 n kena susun ayat betul2..kalau bleh, pegi kt tmpt yg privacy..bincang kat situ..

org lelaki mmg susah skit kalau bab2 mcm ni...coz of ego diorg..

n skang nih akak bnyk baca yassin..lepas tuh mntak doa bnyk2..try laa mana tau kan..

ustaz ckp, surah yassin ade ayat yg kun fayakun tuh..InsyaAllah..try k?

take care dear~!!

Blog Widget by LinkWithin