Friday, July 10, 2009

Santapan 4 Lunch Arini..

Tgh hri td tman mak buyung g midvaley..Katanyer nk cr bju utk newborn bby nyer..
Lau kuar ngan mak buyong nie akn jd penat, mn taknyer dia merupakan seorg yg so cerewet lau bab2 mbli sesuatu brg..Mcm td untuk mbeli bju shj hmpr sejam menilik n cr btol susu pun dekat stgh jam..
Sje ku warning dia kata jgn lm sgt nti nk blik krg cab msti penoh..hehe Kelam kabot bila dia dgr jam dh kat pkul 2...Dhla nk tapaw mkn lg, tmpt yg dia suka mkn tue tersgtla lembap even org xrmi..Lau rmi masyallah bole terlelap dlm beberapa minute gak arr..
Gmbr mak buyong menshoping non ado kerna sy dh penat thap ultraman berdiri smbl ikut dia ke hulu ke hilir..
Lpas dia byar berdesup sy trik tgn dia spya jgn leka kerna weols nk tapaw mknan plak..

Pict diatas adalah tmpt dmana kami tapaw mknan utk lunch arini..Uols penah mkn kat cni????
Ms memula sy ingt non halal rupa2nya halal n pkerja dia rmi gak malay..
Mknan kat cni ala Jepun dn xpedas lgsg..Mak buyong nie sjak prgnant yg nie asyikla nk mkn mknan kat cni..Naik penat sy mengikut seleranya..
Dia tlh mnghasut sy supya bli skli sb dia kata sdap lg enak..
Akhirnya dia telah membelanjakan duitnyer utk sy..
Gmbr yg dua kt bwh tue adala suasana diofis yer..Yg mkn seramai 4org dn kami ber2 tlh djdkan khadam oleh yg 2org lg dgn hnya mengorder..Cian mak buyong sb byk nk kna bwk..
Yg pict hny mgkuk sbji itu adala menu plhan sy...Sy plh set D kot..salmon+rice+soup n rega bole thn hny RM6.50 sajo..
Rs bole thanla cm xpedas, jd sy telah mengepau kesemua serbuk cili mak buyong spya sy xmuak..Kesimpulannya mcm biasala xhbs mkn n ada gak yg sudi menaymbung pemakanan sy itew....
Tuan pnya blog hrusla bgmbr spya org akn mengingatinya salu..kuikuikui
disebelah adala pict sy bgmbr ngan mak buyong ketika menunggu mkanan weols siap di Yoshinoya Midvaley..
Bpe kali delete pict nie sb mak buyong kata muko dia burok..huhuhu
Ala nk wat camner kak yana trime jela seadonyer....
Lau dia bc blog nie mampos kna pang ngan dia....
Ampunnnnnnnn!!!~


LoVeaQsHa

3 comments:

zue_annie said...

hikhik..tu er kan selera org preggy ni lain mcm ikut mood dia..so kita bila ikut nak x nak terikut la hihi....

LoVEaQshA said...

kak zue : A'ah kak..Pelik2 btl slera, lau xikut muncung jer..
Dahtu mula la wat cite sedih..hehe

Her name is "nani"(^_^) said...

la..ingat saper la mak buyong yg dimaksudkan tue..kak yana uper nyer..dulu time ms mula kiter msuk kerja dia peknen gak kan..nie yg br lak ker??

Blog Widget by LinkWithin