Thursday, May 7, 2009

YES or NO???

Adui tlgla camne erk???pg td dtg ofis mebr ofis kata ada sorg officer tue banje mkn bfst pg nie..Ala nie yg lemah nie,tgh misi diet ada mkn plak..Kat ofis br nie kn mkn jer memanjang,dlm sbln msti ada skli or 2kali..Tue yg bdn mkin d'pam2 sjk keje kat cni,dlu kt ofis lm pn camtu gak tp msh leh d'kawal sb rmi pakwe2 ensem kt sn jd lau nk jd rebutan kna jg bdn,hikhikhik (jht giler statement)..
Berbalik pd menu mknan td officer tue blnje nsi lemak n kuih muih..xamik nti kata apa plak ku ttp amik tp tuela perlu ke ku mkn or bg kt org lain??mslhnyer sume dh dpt sorg satu,camne erk???Demi jg hti ku dh mknla 1 karipap sardin td,nie pun kira dh lnggar pantang taw..

Niela nsi lemak tue..Nmpk menyelerakan tp ntahla ikutkan ku mmg xda ati nk mkn skrg..Ku nk cuba kwl nfsu mkn ku yg cam hulk nie,hehe
nota kaki ; Perlu ke ku rs ckit nsi nie or bg saje pd sesapa yg sudi????
Ku lau bole xnk snth lgsg mknan2 berat nie utk jgka ms 3/4bln nie...Adui napela hal2 nie ganggu fkran ku???dsyt btl dugaan nk diet nie,tp mmgla sjk mnum satu air nie ku xda rs lapa or nk mkn taw..nti en3 lain ku cite psl air yg ku minum nie mn thu kot ada yg penah mnum lehla kita share testi nyer..Ku dh wat kptsn xnkla mkn nsi lmk nie tp akn ku bg pd sesapa yg xckp mkn sbgkus jer..kuikuikui

LoVeaQsHa

10 comments:

leadleedeea said...

jgn mkn~!!!...heheheee zura kena disiplin laaa kalau nk truskan misi diet neh..k? akak sokong tau...good luck~!

LoVEaQshA said...

ok kak...
zura ikut kata sis,zura xmkn pun bg kat kwn..hehe
Zura pasti bjya..

mummYaeesh said...

jgn makan gak! bagi kat akak..woohoo..lalalala

LoVEaQshA said...

mummyaessh : zura xmkn pun,bg kat mber..
Lau akak dkt dh lm zura bg..
Meh cni!!!

Nurhayati said...

siang tak pe makan byk, sbb kita guna tenaga.... malam je kalau bole jgn makan berat. takat roti je cukup =)

RaFFLeSiA MeRaH said...

tul kata nurhayati...siang x per amik nasi...jgn mlm jerkkk....mkn mkn...

LoVEaQshA said...

kak yati : zura lau bole mmg xnk amik karbohidrat utk 3/4bln nie..
Tp roti2 tue amikler,nsi tue zura dh bg kt mber..

kak raflseia : Betul tue kak..Insyallah zura akn cuba diet yg seimbang!!

neezareef said...

zura..
akak skang mkn je..huhu

Wife to Firdaus Ghazali said...

x tau nak kata apa...sbb diri seniri pun dok berselera je memanjang...

mamaadam said...

zuraaaa ni la masalah akak, same arr ngan zura, tak tahan selera nak makan, tu ar skrg ni akak kena kawal pemikiran akak sbb taknak amik pil diet kan jadi psiko sekejap la nak kawal nafsu makan huhuhu

Blog Widget by LinkWithin