Wednesday, April 8, 2009

pg2 lg ku dh ngadap blog,tp xtaw nk boh apa..cm ku boh psl dinner mln td..
smlm smp umah dkt kul 9 hubby tny nk mkn mn,ku cam xda slera suh dia wat maggi jer..hubby wat maggi cedap..(mls ku nk msk pown 1hal gak..)smp umah ku kuarkan apa yg patut tuk hubby msk smntra tue dia mdi,pastu ku plak mdi dia msk..ms hubby dh siap msk ku sbuk nk capture pict utk blog,hubby bsng sb tgah mkn ku sbuk nk wat sume tue..sipa ku xbg hubby amik aym n maggi dlu..bgang jer dia..(ala sporting arr ckit bie..)

niela menu utk dinner kami smlm,hubby msk maggi sup,drummet Ayamas n soya seasons tuk mnuman kami..suka hubby msk maggi sb dia xguna perencah maggi tp wat sdri siap cmpur syur2an delich sgt...TQ hubby sb knygkan pewot isteri yg pemals a.k.a. thu mkn jer..
LoVeaQsHa

8 comments:

Ena said...

wahhh bagusnye hubby dia pandai masak.. kalo kak ena mau wat tak larat slalu ekekeke

LoVEaQshA said...

hehe..tp dia mmg leh msk pown..
kak ena lau xlarat salu bolela ada reason lau zura msti kna soundnyer..

ima shhs said...

BEST R HUBBY ZURA LEH MASAK... HUBBY AKAK PANDAI GAKKSS... MASAK AIR, NASI HEHEHEH....

ZURA KEJE MANA EKK...

wani said...

wahhhhhhhhh...maggi tu sguh mnyelera kan la sis....mlm smlm tringin mkn mee hailam...mkn sudah...pstu arini msti mau mkn mggi tumis sndri mcm hby akak wat...yaAllah terliur dh..hahahahahha...selera mkn wani mmg menjadi2....tulunn...tulunn...huuuu

Nurhayati said...

sama la kita..kalau masak maggi bagi hubby masak.. sbb dia masak lagi sedap..hahah (alasan malas masak)

skang hubby dah tau tiap kali makan nak snap dulukan, siap tanye tu sblom makan, tak nak snap pic ke..huhuhu perli sudah.. arghh lantak la kan.. hehehe

My Blog said...

zura email kat akak
azlina_1976@yahoo.com
atau tel 0122792008. nanti akak beri alamat untuk zura pos.. tq sesangat...

LoVEaQshA said...

kak ima : haah kak dia mmg bole msk,dlu dia yg ajr zura msk kari ngan nsi lemak..heheapa pnye bini la kn!!!
wani : akak mmg saje jer boh mknan sb thu msti wani akn ckp apa2..tuela lau nk rs akak msk meh dtg cni..
kak yati : haah btul kak..siap kna sound lg lau nk snap apa2 pict pown..huhu betul3x org laki nie lau skli msk rs leh than gak kan..
kak blog : ok nti zura kol akak..insyallah sume berjalan lncar..

Wife to Firdaus Ghazali said...

mai layan blog aku...ada 2post baru...x best pun...

Blog Widget by LinkWithin