Monday, April 27, 2009

PESTA BUKU@PWTC

Ptg smlm pas blik knduri tetiba my mum kata nk g pesta buku sb nk cr Al-Quran n buku2 agma..So weols decide park kete kt Sentul Timur naik Lrt jer trun PWTC..Lau nk bwk kete smp sn almtnyer smp dh penutup mjls tue brla weols smp sn..hehe

Dh lm xtgk The Mall nie so saje jela capture gmbr nie..Sbnrnyer ada kngan kat cni..(Azie,hg ingt dak kita suka g ats skli p main kapal n metahon,hg suka jerit kuat2 kt tlnga aku..)
Nie adala muka yg cntrl ayu n tensen sb duit hbs gak bli novel..Pdhal kazenku beria kata xmo bli apapun,ats hasutan ku bli gak 3 skli...
Nie kat buzz Karangkraf..Byk gile novel,huh xtaw nk pilih mn satu..
Niela hsil rembatan ku smlm,hjt ati nk bli 1 tp tetiba terbli 4..Ala sthun skli jer..(Kak ena nk pnjm kew????)
( My mum n dad..actually mum tue gayat sb xpenah naik LRT,asl bila LRT tue bnyi lain jer pucat lesi muka..sowi yer mama capture gmbr..)
Me wit my sis..(Muka poyoz jer ku nie..)
Sbuk tnjuk apa yg dorg bli kt sn..Lntkla jnji uols happy..
Paperbag Karangkraf..
(Ada mber n adk ipar krim buku psl prgnant tp dh hbs,so knala ku cr kt kdai biasa..)

LoVeaQsHa

10 comments:

leadleedeea said...

waaaaa...bnyks nye mmborong...huhu..jeles~!

LoVEaQshA said...

Tuela sis xnk join,lau x lg byk kita borong..
Leh bk pasar borong trus..

Wife to Firdaus Ghazali said...

hoho...le ar pinjam novel tue :)
gurau je la...haa...pucat da muka...aku slalu belikan kt si ina tue..x terbaca aku...mood baca novel ilang lama da..

Nur Syazwani Mustafa said...

waktu wani tgh baca blog akak ni,mizA ADa dok menempek sblh wni ni...dia gelak2 tgk blog akak...adoi...cm phm je dia...tmbh2 tgk gambo air kat entry bwh tu...dia pntg tgk mknan ngn air2...hahah

mummYaeesh said...

wah novel cinta lagi tuh..klu akak mau 2 thn baru abis baca..whoops

LoVEaQshA said...

azie : Hg nk pnjm xda hal,tp sejam singgit..Aku pn nk gak wat business..hehe

Wani : Ala cutenyer miza,dia mgkn fhm tp ngan cr diala tue..Agknyer msti dia pk nape mknan leh ada dlm pc tue kut???Bijak miza,Luv u..

mummyaeesh : Novel tue bli sb saje jer n pas hbs bc nk bg prsent kt somebody..So jimat duit xpyh bg present lain lg nti..

Ena said...

hahahah
buku2 yg zura beli tu sume akak dah ade bwekkk :P yg pasti pasni zura takle p coping buku lg, kering wit ekekeke

mamaadam said...

huhu bizinyer tu byang tak sempat jumpe ekkk.. dah lama tak gi kat pesta buku camni mesti best!

en_me said...

pergghhh.. shopping buku sakannns

mamaelly said...

uiks...bestnye..dah lme tak lyn novel sejak kawen ni....harga sama kat kedai ke murah lagi..elly nak p tapi kenangkan takut pengsan ngan orang ramai sangat..so lupakan je la..hheheh

Blog Widget by LinkWithin