Monday, April 27, 2009

DINNER WIT FIRZIE...

Msti sape yg dh bc blog firzie kata entry nie dh lapok kt blogku..Yela nie br ada ms nk update,cti a2ari lpas bz sgt ngan kndurila g jlnla..Mcm2 lg..Tue yg xdan nk update tp ku stil nk boh gak dlm blogku nie...
Sape yg sudi nk bc truskanla sape xnk g tkr blog lain..he3..Layanla picta gedikz@cute dr kami...

Niela nm tmpt kami diner jumaat lpas..Xbpe clear sb pki camera hp jer..
Nie air kami ber3,ms nie air azie xsmp lg sb order air org kaya..Ku cm order sirap limau jer,save ckit..
GArlic bread n mushroom soup..(Faveret azie,xpenah tgl lau mkn kt tmpt2 camni..)
Nie my menu.Yee Mee Sizziling..Bolela tp ada yg kuren ckit!!
Posing pas kekenyengan..Cntrol cun dua2..Ms nie bape kali delete gmbr yg xlawa bgang jer ape yg tgk gelagat kami ber2..
Ala2 zman itam putih..(azie,xsgka cute gak time nie erk???)
Nie adala muka2 yg kelaparan n desperate nk bergmbar..hahaha (azie,jgn mare..)
Tp dpt spent time jap jer ngan azie sb hubby dh ajk lik katanyer ngantuk,yela sbtu tue dia keje..Lainla ku yg esknyer nk g berlibur..wuargh4x..



LoVeaQsHa

3 comments:

Wife to Firdaus Ghazali said...

sempat gak ngutuk aku tue...len kali kita lepak lelama skt ekk :) kacau je si bard tu...alasan je tue nak OT mlm (fhm x???)

LoVEaQshA said...

Xda mknanyer,blik jer dia trus tdo..Aku siap leh g ngumpat ngan mak aku lg..
Ok nti kita2 jela leceh lau ada laki nie,xleh lm..
Yg sbnrnyer dia jeles sb xda gmbr dia...hahahah

Ena said...

oOooo [atut r tak jadik p pesta buku aritu ek.. upanye p makan2 cessss :P

Blog Widget by LinkWithin