Monday, March 30, 2009

BATUK & SELESEMA(btl ke ejaan nie?)

huhu..Arinie bgun jer pg dh rs lain mcm kat tekak ku nie..Bila nk telan air liur rs skt jer..dh sah kna skt tekak nie..wuargh2x..smlm lg dh rs skt tekak ingtkan sb mnum ais rupanyer nk batuk n selsema..ptutla asyk bersin jer smlm ngan batuk jer xberenti2 rupanya ada virus dtg menyerang..Jangkit ngan sape erk???Skrg nie msim btuk ngan selsema kot mgu lpas 2owg bdk ofis MC sb selsema n batuk..
Nie yg xselesa nie idung asyk berair jer,,huhu nk ckp pown suara jelas xjelas jer..jeng..jeng..Cm leh amik MC jer nie...Tp mlsla dh smp ofis nk blik plak..Hti mmg rs mls nk keje sb hubby cti arinie..Tp dia nk g baiki kete..sm gak nti dok umah sensorg..Jgnla dmm smp hjg mgu nie nti rosk plan bfday party ku nie..hehe xmalu wat sndri birhday party..xpela jnji hatiku gumbira...Pd sape yg demam jgn skip mkn ybt yer..
LoVeaQsHa

4 comments:

Wife to Firdaus Ghazali said...

uih....mcm party besar-besaran je

ima shhs said...

Zura, tak kisah pun kalo nak kongsi citer2 gitu... dialu-alukan... lgpun kalo pasal takder2 anak nih mmg kiter smgt jer nak citer...

Pengalaman mengajarku erti kehidupan dan kesabaran...:p

Adios !!

ima shhs said...

kalo free nnt jom sembang kat ym lakkss...

LoVEaQshA said...

azie : ish xdala saje2 jer..tekak aku skt giler,bard cti arinie ada kt umah..
kak Ima : zura dh on ym..nti kita ym erk..

Blog Widget by LinkWithin